Internet przejmuje coraz większy obszar aktywności marketingowej i komunikacyjnej firm. Tradycyjne media tracą na znaczeniu lub wymagają modyfikowania wykorzystywanych do tej pory narzędzi. Specjaliści wiedzą, że kreatywnym podejściem i ciągłym udoskonalaniem działań można nie tylko zyskać wizerunkowo, ale także ekonomicznie. Zaczynamy wykorzystywać coraz ciekawsze i niestandardowe sposoby aby „wygrać internet”. Recepta wydaje się prosta – to angażująca treść, precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, staranne planowanie i elastyczność. Jednak jak widać, internet obfituje w mniej lub bardziej spektakularne przykłady nieudanych aktywności, które też dowodzą, że internet nie zapomina.

Pomagam firmom, markom czy organizacjom stworzyć strategię ich obecności w internecie. Na podstawie audytu dotychczasowych działań wskazuję słabe strony i wypracowujemy wspólnie plan działań, który zrealizuje zakładane przez firmę cele.

Planuję narzędzia, kampanie, buduję platformy komunikacyjne, a korzystając z wieloletniego doświadczenia, także dokumentuję fotograficznie ważne wydarzenia.

Prowadzę profile społecznościowe Klientów lub tworzę strategie ich obecności w sieci, ale moim głównym celem jest zbudowanie dla nich podstaw do zdobycia fanów i zaangażowanych ambasadorów ich marek oraz nawiązanie z nimi partnerskich relacji.